بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

. . . * 45 * و اطیعواالله و رسوله ولا تنازعوا و تفشلوا و فتذهب ریحکم، واصبروا، ان الله مع‌الصابرین *46 * ولاتکونوا کالذین خرجوا من دیارهم بطراً و رئاءالناس و یصدون عن سبیل‌الله، والله بما یعملون محیط *47 * . . . (انفال)

مردم عزیز و شریف جیرفت و عنبرآباد، خصوصاً خانواده‌های معظم شهدای عالی‌مقام زیدعزهم

سلام علیکم، سلامی گرم چو بوی خوش آشنایی، سلامی از عمق جان و ژرفای دل این خدمتگزار سی‌وچند ساله، به حضور محترم شما مردم با صفا و با وفای دارالولایة جیرفت بزرگ و کهن(جیرفت،کهنوج، عنبرآباد، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار، و فاریاب).

سلام بر مردمان با خدا و متدینی که برابر آموزه‌های رشدآفرین، سودآور، و ارزشمند قرآن مجید، و حضرات معصومین سلام‌الله علیهم اجمعین، و تجارب عملی و عینی خودشان، در بین نامزدهای ادوار نه‌گانه مجلس شورای اسلامی، زادسرجیرفتی را "اصلح" تشخیص داده‌اند و برای انتخاب شدن او، چه سختی‌ها که نکشیدند، چه خون‌دل‌ها که نخوردند، و چه آزارها که تحمل نکردند، و چه مرارت‌ها که نبردند، و چه کتک‌ها که نخوردند، از دوره‌ی سوم تا دوره‌ی نهم، که سوم و ششم باطل شدند، و اصلاح‌طلبان در میان‌دوره‌ای‌های این دو انتخابات، نامزد مورد نظر خود را به هر نحو ممکن، وارد خانه‌ی ملت کردند.

آری، سلام بر کسانی که امکانات مختلف مادی اعم از پُست، کود، لوله، آرد، و پول، و . و . . .، دلیل رأی دادن آنان به امثال آقایان . . .، نبوده است. و سلامی خاص و شگفت‌انگیز، بر آنان که به رغم اخطار جدی نگارنده در اجتماع رکورد شکن (اهل خبره و جمعی از خبرنگاران، آن جمعیت را حدود چهل وپنج هزار نفر تخمین زدند) آخرین سخنرانی انتخاباتی دهم اسفند 1390، متأسفانه فریب توطئه‌ی شیادان انتخاباتی را خوردند و در دام تنیده‌ی آن‌ها، گرفتار آمدند، و با علم و اعتراف به این‌که زادسرجیرفتی "اصلح" است، فقط و فقط با تمسک به حس خاص ساردویی‌گری و ... گرایی، به زادسرجیرفتی رأی ندادند، تا به گمان باطل خود، یک «. . .»، به مجلس نرود؟!. و از سویی دیگر، به جهت بدبینی شدید، قوی، و بدون مبنای برخی از مردمان عزیز گرمسیری (بخش‌های مرکزی شهرستان‌های جیرفت و عنبراباد، تا بلوک و اسماعیلیه و مردهک و کلجک)، به قسمتی کوهستانی از مناطق سردسیری، گفتند حالا که قرار است زادسرجیرفتی به مجلس نرود، و می‌خواهند که . . . را به عنوان نماینده بفرستند، همین آقای خضرآبادی ولو اینکه می‌گویند در حضور جمعی از به اصطلاح اصولگرایان، سوگند هم یاد کرده، که بهتر است، لااقل با لهجه‌ی خودمان که حرف می‌زند. در هرحال بسیاری از کسانی که تا شب انتخابات مصمم بودند که لطف خود را شامل زادسرجیرفتی بفرمایند، با تحت تأثیر قرار گرفتن تبلیغات سهمگین برخی از مخالفان بی‌رحم زادسرجیرفتی که بعضی از آنان حاضرند جیرفت و عنبرآباد نابود بشوند، ولی صاحب این قلم دوباره به مجلس نرود، و با گفتن این جمله که بله، زادسرجیرفتی از بقیه بهتر است، ولی رأی نمی‌آورد، رأی سرنوشت‌ساز مردمی را که از ماجراهای پشت پرده خبر نداشتند، از اینجانب دریغ کردند تا به گمان خودشان یک «. . .»، به خانه‌ی خودشان، راه پیدا نکند. مخلص کلام اینکه، اینان به سهم خود، زادسرجیرفتی را که طی 12 سال نمایندگی‌اش در مجلس شورای اسلامی بارها و بارها با صدای بلند و در حضور اقوام مختلف و طوایف گوناگون جیرفتی و عنبرآباد اعلام می‌کرد:

خداوند هزاران بار لعنت خدا و ملائکةالله بر زادسرجیرفتی اگر بین جیرفتی‌ها و عنبرآبادی‌ها، سردسیری‌ها و گرمسیری‌ها، جبالبارزی‌ها و ساردویی‌ها فرقی قائل شده باشد و یا تبعیضی روا بدارد، و از عهده‌ی امتحان عملی بر این مهم، به خوبی برآمده بود، در آتش اختلافات غیرخدایی قومی، قبیله‌ای، منطقه‌ای و ساردویی و جبالبارزی سوزاندند و او را از فیض خدمات صادقانه و خاضعانه به ولی نعمت‌هایش محروم ساختند.

البته که انتخابات‌چی‌های حرفه‌ای و کذایی که انگیزه‌های اصلی آن‌ها در حمایت کردن از امثال . . .، پول، زور، و گول، بوده است، و متأسفانه اینگونه افراد همیشه‌ در طول تاریخ، عالماً و عامداً، باعث تحمیق، تخفیف، و تحقیر مردمان و ملت‌ها شده‌اند، مورد خطاب این قلم نبوده و نیستند، و نخواهند بود.

در این نوشتار، سعی زادسرجیرفتی براین است که طی دو محور اصلی، دلایل و فواید حضور واقعاً تکلیفی خود را در انتخابات نهم، به استحضار شما مردم خوب برساند که بدین قرار است :

محور اول ؛ شروط چهارگانه‌ای که چهار رکن اساسی حضور مجدد زادسرجیرفتی در انتخابات بودند.

محور دوم ؛ آموزش تعالیم دین مبین اسلام راجع به انتخابگران و انتخاب شوندگان.

قابل ذکر است که مواردی را که طی چند ماه در جای جای جیرفت و عنبرآباد به صورت مشروح و مستند در بیش از دوصدجلسه‌ی خصوصی و عمومی، و در حضور موافق و مخالف بیان داشتم، برای همیشه‌ی انتخابات‌ها، و انتخاب‌گرها و ایضاً انتخاب شوندگان، مفید فایده واقع می‌گردد، ان‌شاءالله.

محور اول ؛ (شرط‌های چهارگانه)

در زمستان یکهزاروسیصدوهشتادونه، دوستانی نشریه‌دار و قلم به دست، با تمسک به اصل اصیل و اسلامی "عیادت مریض"، در تهران میهمان این حقیر شدند و صحبت از انتخابات را به میان کشیدند و نظر نگارنده را که در دوران نقاهت بسر می‌برد، جویا شدند که چنین پاسخ شنیدند:

بنده برای حضور مجدد، چهار شرط دارم که به شرح ذیل بیان شد:

ا – دعوت کتبی، حداقل یک طومار پانصد نفری از جیرفتی‌ها و عنبرآبادی‌های شریف با امضا و ذکر شماره تلفن خود که رسماً و کتباً از زادسرجیرفتی بخواهند که دوباره نامزد بشود و تعهد بکنند که بین خود و خدای خود، جهت موفقیت وی، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

2- نظر پزشک معالج، زادسرجیرفتی بعد از دریافت طومار با پزشک معالج خود مشورت می‌کند و اگر ایشان مخالفت نکرد و شرط‌‌های دیگرش نیز محقق شد، قبول می‌کند.

3 – شرط سوم بنده عبارت بود از عدم مخالفت بسیجیان عزیز و همسنگرانم در دوران هشت سال دفاع مقدس، که در دوره‌ی هشتم به دلیل حمایت بنده از نامزدی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات نهم ریاست جمهوری، با شدت و حدت علیه من بسیج شده بودند، بود. زیرا گذشت زمان همه چیرز روشن ساخته بود و همگان دانستند که عمده دلیل من در آن حمایت، استان شدن جنوب کرمان به مرکزیت جیرفت، بوده است.

4 – ستون چهارمی را که برای فنداسیون حضورم در مرتبه‌ی نهم در انتخابات جیرفت و عنبرآباد که همه‌ی دوره‌ها بجز پنجم، مطابق فرمایش مردم بوده است، ذکر کردم عبارت بود از: بررسی شخصی خودم از اوضاع و احوال مردم در جای جای جیرفت و عنبرآباد، و چنانچه علاوه بر تخقق سه شرط مورد اشاره، اینجانب به این نتیجه برسم که حقیقتاً مردم مرا می‌خواهند، مقدمات نهمین بار نامزد شدن را مهیا کرده و کار را ادامه خواهم داد، و هر لحظه و قبل از برگزاری انتخابات در رأی آوردن زادسرجیرفتی و راهیابی‌اش به مجلس شورای اسلامی تردید کنم، دیگر ادامه نخواهم داد.

آری، همه‌ی این چهار ستون، به نحو احسن برافراشته شد و در زمین حضور نهم زادسرجیرفتی استوار گردید که به در آینده شرح آن‌ها را که هم مفصل است و هم خواندنی، تقدیم خواهد داشت.

محور دوم ؛ مطالبی را که در مدتی که در جیرفت رحل اقامت افکنده بودم، به مردم آموزش می‌دادم عبارتند از :

1-     نظر قرآن کریم و عترت راجع به نقش انتخابات.

2-     تبیین و تشریح آیات و روایاتی که مؤید انتخاب‌گری انسان هستند.

3-     ذکر دلایلی چند مبنی بر این‌که انسان‌ها ذاتاً بهتر پسند (اصلح) هستند.

4-     چرا برخی از افراد به رغم واضح بودن بهتر و یا اصلح، نابهتر و غیر اصلح را برمی‌گزینند.

5-     وظیفه‌ی الهی، دینی و ملی مردم در انتخابات چیست؟.

6-     شرایط الهی، و اسلامی حضور نامزدها در انتخابات‌های مختلف چیست؟.

7-     مجلس شورای اسلامی چه نقشی را در اداره‌ی کشور ایفا می‌کند.

8-     نماینده‌ی مجلس کیست و وظایف او کدام است.

9-     دلایل نکوهش جدی قومیت‌گرایی، حزب‌بازی، جناح‌محوری، خویشاوند سالاری و ازاین قماش.

10-چرا بعضی از نامزدهای از خدا بی‌خبر، و عده‌ای از طرفداران ناعاقل آن‌ها، قرآن به دست و خانه به خانه مشغول سوگند دادن مردم می‌شوند، و می‌گویند از من می‌گذری، بگذر ولی از قرآن خدا نگذر و به من و یا به فلانی رأی بده.

11-ما به عنوان مردم، در برابر آن گونه سوگندها، چه کنیم، و تعلیم مردم پیرامون چگونگی سوگند یاد کردن.

12-شرایط نامزد اصلح چیست؟، و چگونه باید او را شناسایی کرد؟.

13-چرا بعضی از نامزدها، از محارم خیلی خاص خود، با عناوین مختلف استفاده می‌برند، و آنان را در جلسات مختلف می‌فرستند تا با تمسک به مداحی و روضه‌خوانی، سوءاستفاده نموده و کار انتخاباتی بکنند.

14-ولایت‌مداری و وفادارای نامزدها را به احکام اسلامی، و دستورات ولی فقیه چگونه باید تشخیص داد.

15-چگونه مردم جیرفت و عنبرآباد در استاندار شدن استاندار خراسان نقش ایفا کردند.

16-چرا مردم قم و کاشان و . و . . .، نسبت به فرمانداران جیرفت و عنبرآباد و استاندار کرمان، دخالت کردند.

17-رأی مردم روستاهای دور افتاده کشور، چگونه بازار ارز و سکه را رقم می‌زند، و در شکوفایی اقتصادی و عکس آن مؤثر بوده و خواهد بود.

18-شما مردم جیرفت و عنبرآباد، چگونه با رأی خود ولی فقیه را خوشحال و یا ناراحت خواهید کرد.

19-توضیح این نکته که آیا نماینده‌ی مجلس در اسفالت جاده‌ها، عمران شهرها، آبادانی روستاها، و اراین قبیل نقشی دارد و یا ندارد.

20-تشریح دلایل این مهم که چرا بعضی‌ها حاضرند برای به مجلس شورای اسلامی رفتن، هر ذلتی را بپذیرند، هر تحقیری را بربتابند، هر تخفیفی را متحمل بشوند و منت از هر مقام و کس و ناکسی بکشند، و سر هر سفره‌ای ولو حرام، بنشیند و دیگران را بر هر سفره‌ای حتی قاچاقچیان داخلی و بین‌المللی، بنشانند.

21-با استفاده از تجارب گذشته، چگونگی انواع تقلب‌های انتخاباتی، و حقه‌های شیادان انتخابات‌چی را، که دیده و شنیده بودیم، تشریح می‌کردیم و راه‌های مقابله با آن‌ها را نیز بیان.

22-با توجه به عملکرد انتخاباتی فرمانداران و بخشداران دولت‌های سازندگی و اصلاحات، و ایضاً دولتی‌های احمدی‌نژادی، برای مردم مستند و مدلل می‌گفتیم که برابر آموزه‌های قرآن، دخل و تصرف دولتی‌ها و خصوصاٌ مجریان انتخاباتی، در آرای مردم خیانت است و گناه، و هر مقامی بالاخص استانداران، فرمانداران، بخشداران چنان بکنند، ملعون هستند و به معنی واقعی کلمه دزد سرنوشت مردم خواهند بود.

23-نظر به سوءاستفاده‌ی بعضی از نامزدها از نهادهایی چون سپاه و کمیته‌ی امداد امام، متذکر می‌شدیم که فرماندهان سپاه، و مقامات ارشد کمیته‌ی امداد کشور، و دیگر مسؤولین مانند استانداران و فرمانداران، چگونه عملکردی باید داشته باشند.

24-در جلسات مختلفی که بیش از دوصد مجلس شدند، برای افکار عمومی جیرفت و عنبرآباد تبیین می‌کردیم که کانون‌های قدرت و ثروت، چگونه از نامزدها حمایت می‌کنند و وظیفه‌ی آن نامزد طی دوران نمایندگی‌اش، در مقابل آن‌ها چیست.

25-در محضر ده‌ها هزار جیرفتی و عنبرآبادی در نقاط مختلف این سرزمین قریب به نوزده هزار کیلومتری، توضیح می‌دادیم که چرا باید به کسانی که پول می‌دهند و رأی می‌خواهند، کباب می‌خورانند و نظارت بر نوشتن رأی را، طلب دارند. وعده‌ها می‌دهند و التماس‌ها می‌کنند، نباید رأی داد. و می‌گفتیم رأی دادن با آنان مانند دیگر گناهان حرام است، حرام.

26-دلایل حمایت عده‌ای از خواص مطرح را، از نامزدهایی خاص، تشریح می‌کردیم، و ضمناً علل مخالفت شدید و بدون منطق آن‌ها را با زادسرجیرفتی، روشن می‌ساختیم و اضافه می‌کردیم که هر کس که مرام و مسلک زادسرجیرفتی را داشته باشد و در هر کجای ایران اسلامی باشد، مورد مخالفت امثال اینان قرار گرفته و می‌گیرد.

27-علت کاندیدا شدن کسانی که قبلاً به ظاهر طرفدار زادسرجیرفتی بودند و در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم، مخالف او شدند، و چنان کردند که هرگز اصلاح‌طلبان چنین نکردند را نیز، با بیان حقایق تاریخی می‌شکافتیم، و مردم متقاعد می‌شدند که بحث مخالفت برخی از مخالفان بی‌رحم و دروغ‌پرداز و افترا زن و خالی‌بند با زادسرجیرفتی، به جرم حمایت زادسرجیرفتی از هاشمی‌رفسنجانی، بهانه‌ای غیرخدایی و مشمئز کننده بوده و هست.

28-نقش اتاق‌هایی را که بعضی‌ها، آن‌ها را، اتاق فکر، اتاق مخصوص بی‌جامه، اتاق مخصوص سیگاری‌ها و غیرسیگاری‌ها، نامگذاری کرده‌اند را برای مردم برملا می‌ساختیم. بعضاً کسانی که آن اتاق‌ها را دیده و یا از بینندگان آن‌ها شنیده بودند، ما را در گفتن حقایق، تصدیق می‌کردند.

29-چگونگی ایجاد جنگ روانی ستادهای رقیبان انتخاباتی را، به همراه مثال‌هایی قابل حس و لمسی که مردمان در جریان آن‌ها قرار گرفته بودند، تعریف می‌کردیم، و به مردم می‌گفتیم که این شیوه‌ها، حقه‌ی انتخاباتی هستند، و حقه‌بازی برای مسلمانان و مؤمنان جایز نیست.

30-           . . .

تاریخ نگارش؛ 1391/12/12

دامه دارد . . .

استفاده از این مطلب، از نظر شرعی و اخلاقی، با ذکر منبع، آزاد است

=====

"فرياد"، (از نوعی ديگر)، قسمت اول

         

         

1 - «فرياد از نوعی ديگر»، عنوان نامه‌ای بسيار مهم از زادسرجيرفتی به . . . (تاريخ نگارش خردادماه 1387).ادامه . . .

=====

فرياد، از نوعی ديگر، قسمت دوم

         

         

فرياد، از نوعی ديگر، (قسمت دوم)، عنوان نامه‌ای مهم خطاب به مردم جيرفت و عنبرآباد است كه . . .فصل سوم : ذكر مشتی از خروار خدمات دوران نمايندگی شما در مجلس شورای اسلامی، تا بدانيد كه كسانی كه می‌گفتند زادسر شما چه كرده است، دلسوز مردم جيرفت و عنبرآباد نبودند، بلكه تشنگان قدرت صندلی مجلس بودند كه اكثرشان ره به جايی نبردند و كسانی هم كه با آن شرايطی كه شما بهتر می‌دانيد به مجلس رفتند در عمل گفتند ما را ياد و جيرفت و عنبرآباد را باشد فراموش .ادامه‌ی مطلب

اكنون كه روزهای پایانی نمایندگی زادسر شما در حال سپری‌شدن است و شمارش معكوس روزهای مجلس هفتم شروع شده‌است و همگان منتظر افتتاح مجلس هشتم شورای اسلامی هستند، برخی از ادعاهای خویش را مجدداً تكرار و تأكید می‌كند كه هر كس كه می‌تواند و راست می‌گويد، با سند و مدرك حتی یكی از آن‌ها را منكر شود، و البته كه نمی‌تواند.

           زادسر شما مدعی است كه نمایند‌گی‌اش در مجلس شورای اسلامی باعث و بانی كارهای بزرگ و كوچكی شده است پاره‌ای از آن‌ها در پی می‌آید ادامه‌. . . . .

   بعدی >

دیدگاه‌ها  

# said 1391-12-12 18:49

جالب بود

پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

# mostafa 1391-12-14 14:29

مطمئنا گذشت زمان دست های پشت پرده انتخابات مجلس نهم در شهرستان جیرفت را مشخص خواهد کرد و مردم فهیم جیرفت به حقیقت پی خواهند برد.

"فرياد"، (از نوعی ديگر)، قسمت اول

1 - «فرياد از نوعی ديگر»، عنوان نامه‌ای بسيار مهم از زادسرجيرفتی به . . . (تاريخ نگارش خردادماه 1387).ادامه . . .

=====

فرياد، از نوعی ديگر، قسمت دوم

فرياد، از نوعی ديگر، (قسمت دوم)، عنوان نامه‌ای مهم خطاب به مردم جيرفت و عنبرآباد است كه . . .فصل سوم : ذكر مشتی از خروار خدمات دوران نمايندگی شما در مجلس شورای اسلامی، تا بدانيد كه كسانی كه می‌گفتند زادسر شما چه كرده است، دلسوز مردم جيرفت و عنبرآباد نبودند، بلكه تشنگان قدرت صندلی مجلس بودند كه اكثرشان ره به جايی نبردند و كسانی هم كه با آن شرايطی كه شما بهتر می‌دانيد به مجلس رفتند در عمل گفتند ما را ياد و جيرفت و عنبرآباد را باشد فراموش .ادامه‌ی مطلب 

اكنون كه روزهای پایانی نمایندگی زادسر شما در حال سپری‌شدن است و شمارش معكوس روزهای مجلس هفتم شروع شده‌است و همگان منتظر افتتاح مجلس هشتم شورای اسلامی هستند، برخی از ادعاهای خویش را مجدداً تكرار و تأكید می‌كند كه هر كس كه می‌تواند و راست می‌گويد، با سند و مدرك حتی یكی از آن‌ها را منكر شود، و البته كه نمی‌تواند.

            زادسر شما مدعی است كه نمایند‌گی‌اش در مجلس شورای اسلامی باعث و بانی كارهای بزرگ و كوچكی شده است پاره‌ای از آن‌ها در پی می‌آید ادامه‌. . . . .

دیدگاه‌ها   

#3 محمدآستاني 1393-12-15 17:34

اخ گل گفتي پس الان تکليف است که بيايي مردم را نجات دهي حداقل امنيت را به جيرفت وجيرفتي ها باز گرداني اينقدر ناامني در جيرفت ايجاد کردن که ناامني اول کوبه درب خانه خودشان را به صدادرآورد
نقل قول کردن

#2 mostafa 1391-12-14 17:59

مطمئنا گذشت زمان دست های پشت پرده انتخابات مجلس نهم در شهرستان جیرفت را مشخص خواهد کرد و مردم فهیم جیرفت به حقیقت پی خواهند برد.
نقل قول کردن

#1 said 1391-12-12 22:19

جالب بود
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

روز عید فطر كدورت‌ها را دور بریزید

روز عید فطر كدورت‌ها را دور بریزید زادسرجیرفتی: مردم مسلمان با حضور یك‌پارچه در عید فطر تمام كدورت‌ها را دور ریخته و پس از یك ماه عبادت ، دل‌هایشان آماده یك زندگی مملو از معنویت و شادابی می‌شود ادامه . . . گروه استانها / حوزه همدان...

در پاسخ به نامه‌ی پویش مردمی آوای هلیل

در پاسخ به نامه‌ی پویش مردمی آوای هلیل تمدن های تاریخی و مانا، در کنار آب ها و رودخانه‌ها، توسط کسانی که محل استقرار خود را، موطن همیشگی برگزیده اند، ساخته، پرداخته، و عالم گیر شده‌اند. بنابراین استعمال کلمه تمدن هلیل، غلط، غیرراست، و جیرفت زدا خواهد بود. احتمالآ در خاطر مبارکتان باشد که سال های سال...

جنایات سبزِ سیا،موساد،ام آی ۶، 1388

جنایات سبزِ سیا،موساد،ام آی ۶، 1388 بنده‌ شك ‌ندارم ‌كه ‌جریان ‌نفاق، ‌كه ‌دست‌ نیاز به سوی ‌ترامپ ‌دراز كرده ‌است، هیچ آخوندی چه خوب و چه بد مثل خاتمی را، هیچ وقت قبول نداشته و ندارد، طراحان طرح آشتی ملی، به‌ چیزی ‌كمتر از سرنگونی نظام جمهوری ‌اسلامی ‌ایران و تسلط مجدد امریکا، رضایت ‌نخواهند...

نوکر دربست ترامپ، الهی خدا بکشد تو را

نوکر دربست ترامپ، الهی خدا بکشد تو را تو در کمین نشسته‌ای تا انتقام ناکامی‌های چهل ساله‌ات را، از تار، تنبور، وافور، کاباره، رقاصه‌ها، قمار، شراب، مستی‌ها شبانه، خوردن و بردن شاهانه، و . و ...، همه و همه را، از امام و مولا و مقتدای مؤمنان و شهیدان و آزادگان، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، بگیری، که مثل...

بوی خوش عصیان حزب‌الله، علیه اشرافیگری

بوی خوش عصیان حزب‌الله، علیه اشرافیگری قلم و بیان زادسرجیرفتی, [21.07.17 17:35] https://www.instagram.com/p/BWzzK9djf_b/ زادسرجیرفتی: از عید سعید فطر و شعر حماسی دکتر میثم مطیعی، و سخنان امروز نماینده محترم دانشجویان، قبل از خطبه‌های نماز جمعه، بوی خوش انقلاب و عصیان اهل ولاء، علیه اشرافیگری و کداخداپرستی استشمام می‌شود. به گمانم طولی نکشد که شعار "روحانی امریکایی،...

به امید تودهنی زدن به ترامپ بدکاره

به امید تودهنی زدن به ترامپ بدکاره ما که جزو انقلابیان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، به راه، آمان و اهدافمان، آگاه، مؤمن، مصمم و جدی بودیم، و اکنون نیز، و تا زنده هستیم ان‌شاءالله چنینیم. بنده و مانند نگارنده، یقین و ایمان داشتیم که شکنجه دیدن در راه خدا، ثواب دارد، سرباز امام زمان علیه‌السلام...

امریکا که ایران نیست که رئیس جمهورش

امریکا که ایران نیست که رئیس جمهورش امریکا که مثل کشور ما که نیست که رئیس جمهور بتواند حتی خدای‌ناکرده ساز مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران را هم، کوک کند. یا عناصر مخالف اصل نظام را، مسؤولیت بدهد. یا مقابل حکومت پنهان (رهبری) امریکا بایستد، هرگز، کما...

دغدغه‌هایی از فضای مجازی کشور(2)

دغدغه‌هایی از فضای مجازی کشور(2) اغلاط املایی تا دلتان بخواهد. زیاد خوانده و می‌خوانیم که "خواهش می‌کنم"، را خواهشاً می‌نویسند؟ "ثانیا"، را دوماً، "ثالثاً" را سوماً، ...، "تاسعاً"، را نهماً، و قس علی هذا. حالا هرچه بگویید آقا، در زبان فارسی تنوین نداریم. شما دکتر شدید، فوق لیسانس گرفتید، نماینده مجلس بوده‌اید، باید...

طنز کمدین ها، و عصبی شدن اصلاح‌طلبان

طنز کمدین ها، و عصبی شدن اصلاح‌طلبان در استخر اختصاصی فرح دیبا در کوشک، و در حال شنا و در کمال سلامت جسم و تن، دعوت حق را لبیک گفته است، و اینک کسی نمی‌تواند به سبب مرگ اینچنینی آن مرحوم، بر نظام مردمسالاری دینی، انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای عظیم‌الشأن مدظله‌العالی، انقلابیون ولایتمدار، حزب‌الله راستین، اصول‌گرایان...

بگویند ... آقازاده جاسوس است تعجب ...

بگویند ... آقازاده جاسوس است تعجب ... كسانی در انگلستان موفق شدند دكترا بگیرند كه تز دكتراشان را آنان برایشان معین كرده‌اند و اطلاعات ریز را از اینان گرفته‌اند، مثلاً گفته‌اند شما تز دكترایت را راجع به ایلات و قبایل ایرانی، شما راجع به ساخت و ساز مسكن در ایران، شما راجع به عملكرد سپاه پاسداران از...